INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES:
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies opisaną w Polityce Prywatności

WARUNKI GWARANCJI

  1. Firma Teka Polska Sp. z o.o. udziela gwarancji na sprawne działanie urządzenia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  2. W celu otrzymania karty gwarancyjnej należy się zarejestrować na stronie www.tekaserwis.com.pl lub wysłać wypełnioną kartę zgłoszeniową załączając kopię dowodu zakupu na adres podany na jej odwrocie.
  3. W razie stwierdzenia w okresie ważności gwarancji wady lub uszkodzenia sprzętu, zostaną one bezpłatnie usunięte w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia (powiadomienia właściwego punktu serwisowego) i udostępnienia sprzętu. W przypadku, gdy naprawa wymaga sprowadzenia części zamiennych z zagranicy termin naprawy może się wydłużyć.
  4. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty zakupu podanej na dowodzie zakupu i odnotowanej w karcie gwarancyjnej pod rygorem utraty gwarancji.
  5. Uszkodzenie sprzętu będące skutkiem:
    • niewłaściwej eksploatacji (nieprzestrzegania instrukcji obsługi),
    • nieprawidłowego montażu,
    • zdarzeń losowych i innych okoliczności, za które nie odpowiada producent ani sprzedawca, np. uszkodzenia powstałe w czasie transportu, uszkodzenia mechaniczne powierzchni lakierniczej, szkła itp.
    • używania niewłaściwych środków eksploatacyjnych, takich jak proszki do prania, sól regeneracyjna, środki czyszczące i konserwujące.
    • zużycia sprzętu, korozji, oksydacji, zmian estetycznych, wgnieceń, zadrapań, odbarwień oraz innych, które nie mają wpływu na funkcjonowanie sprzętu
    • jakichkolwiek zakłóceń w funkcjonowaniu sieci elektrycznej, gazowej lub wodno-kanalizacyjnej
      nie są objęte gwarancją.
  6. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych i chemicznych wyrobu w tym: części szklanych, żarówek, płyt katalitycznych oraz czynności przewidzianych w instrukcji, które użytkownik powinien wykonać we własnym zakresie, np. wymontowanie fabrycznych blokad zabezpieczających na czas transportu, zainstalowanie sprzętu, przygotowanie instalacji elektrycznej.
  7. Wszelkie naprawy i przeróbki wyrobu dokonywane przez osoby lub zakłady nieupoważnione przez firmę Teka Polska Sp. z o.o. powodują utratę uprawnień wynikających z niniejszej gwarancji.
  8. Karta gwarancyjna jest ważna tylko z dowodem zakupu wystawionym na osobę prywatną, zawierającym czytelną datę nabycia oraz symbol urządzenia.
  9. Podłączenia do sieci elektrycznej lub gazowej piekarników bez wtyczki oraz płyt grzewczych może wykonać tylko osoba z odpowiednimi uprawnieniami. Po zainstalowaniu i sprawdzeniu urządzenia instalator jest zobowiązany w wyznaczonym miejscu podstemplować oraz podpisać kartę gwarancyjną lub dowód zakupu, podając aktualny numer uprawnień. W przypadku ich braku następuje utrata uprawnień wynikających z niniejszej gwarancji.
  10. Nabywcy przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, jeżeli w okresie gwarancji zostanie wykonanych pięć istotnych napraw, a sprzęt nadal będzie wykazywał wady uniemożliwiające jego użytkowanie potwierdzone przez autoryzowany punkt serwisowy firmy Teka Polska Sp. z o.o.
  11. Sprzęt jest przeznaczony do eksploatacji w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego.
  12. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.